IMPRESSIONISTISK KUNST PÅ NETTET

Opgaven:

Kunstmuseet Ordrupgaard skulle have moderniseret deres mere end 10 år gamle hjemmeside med en tidssvarende løsning, der kunne rumme museets omfattende formidling.

Visuel og effektiv webformidling

Hjemmesiden er måske de danske kunstmuseers vigtigste kommunikationsredskab og samtidig det mest komplekse. Kunstmuseernes hjemmeside skal dels fungere som et effektivt markedsføringsredskab. Men samtidig er det et formidlingsværktøj, der skal præsentere samlingerne i dybden. Sidst men ikke mindst skal den besøgende hurtigt kunne finde oplysninger om priser, adresse, åbningstider m.m.

Løsning

Bureauet har skabt en visuel hjemmeside, hvor billederne og kunsten er i centrum. Forsiden er udviklet som et markedsføringsredskab, hvor nye udstillinger, tilbud og aktiviteter markedsføres dynamisk. Siden er bygget op omkring et simpelt CSM-system og fungerer på alle platforme.

Kunden: Ordrupgaard

Besøgende:
Antal besøgende på hjemmesiden den første uge

0