DANMARKS FØRENDE LEVERANDØR AF KAFFEOPLEVELSER

Opgaven:

ISS-House of Coffee havde brug for en ny præsentationsbrochure, der kunne slå positionen som markedsleder fast og formidle budskabet om, at House of Coffee leverede totalløsninger.

Kommunikation med indhold og ekspertise

Målet for kommunikationen var at fremstå som en erfaren totalløsningskaffeleverandør, hvor erfaring og passion for den gode kop kaffe er i centrum. Danskerne har udviklet sig til kaffeeksperter, der bevæger sig hjemmevant rundt i sorter og bryggemetoder. Kommunikationen skulle matche denne interesse og tale direkte til kundernes nysgerrighed og følelser.

Løsning

Løsningen var at skabe en lækker tryksag med masser af indhold, livsstil og kaffeviden. Trykt i en lækker kvalitet med flotte billeder, der kunne matche House of Coffees løsninger. Dermed blev nuværende og nye kunder bekræftet i, at House of Coffee er eksperter i ikke blot tekniske specifikationer, men også den enkelte kundes behov samt kaffens historie, kaffesorter, ristning, trends m.m.

Kunden:
ISS Danmark